دیالوگ ناب از آریا مرادی


»» منوی اصلی

»» آرشیو ماهانه



اخبار مسابقات دبیرستان





»» دیالوگ ناب از آریا مرادی

  

 

مامور اسمیت خطاب به مورفی ( مورفیوس ) :

دلم مي‌خواد مكاشفه‌ای رو كه در اين مدت در اينجا فهميدم با تو درميان بگذارم.

 اين رو وقتي فهميدم كه داشتم سعي مي‌كردم شماها رو به عنوان گونه‌اي از حيات طبقه بندي كنم.

و متوجه شدم كه شماها در واقع پستاندار نيستيد هر پستانداري در اين سياره خودش رو به طور غريزي با محيط اطرافش تطبيق ميده و به تعادل مي‌رسونه...

 اما شما انسانها اينطور نيستيد . شماها وارد يك منطقه مي‌شويد ، شروع به توليد مثل مي‌كنيد و اونقدر خودتون رو تكثير مي‌كنيد

تا تمام منابع طبيعي مصرف شه ... اونوقت تنها راه بقاي شما اينه كه به يك منطقه ديگه مهاجرت كنين .

فقط یک موجود ديگه‌اي توي اين سياره زندگي مي‌كنه كه الگوي زندگيش مشابه شماست.

مي‌دوني اون چيه؟

ویروس !

انسانها يك بيماريند ... سرطان اين سياره ... شماها طاعون هستيد ... و ما درمان آن

 

I'd like to share a revelation that I've had during my time here.

 It came to me when I tried to classify your species and I realized that

 you're not actually mammals. Every mammal on this planet instinctively

 develops a natural equilibrium with the surrounding environment

 but you humans do not. You move to an area and you multiply

 and multiply until every natural resource is consumed and the

 only way you can survive is to spread to another area. There is

 another organism on this planet that follows the same pattern.

 Do you know what it is? A virus. Human beings are a disease,

 a cancer of this planet. You're a plague and we are the cure ...

The Matrix (1999)



نظرات شما عزیزان:

hooman
ساعت16:48---19 مهر 1392
Arya dialog bahali bod

آریا
ساعت14:44---19 مهر 1392
حامد من که یادم نیس



راستی سجاد خیلی زحمت میکشی دقت کنی متن انگیلیسیش رو دوبار نوشتی درضمن یه مطلب جدید با عنوان دیالوگ ها ناب کلاه قرمزی 92 فرستادم نیامده؟


پاسخ: درستش می کنم . دیالوگ آقای قرمز کلاه هم گذاشته بودم قبلا . بقیش هم بعدا میذارم


آریا
ساعت19:55---18 مهر 1392
دوست عزیز مرسی از نظری که گذاشتی فیلم اسم اصلیش The Matrix هست برا اینکه اشتباه نشه من سالشم نوشتم عنوان دوتا فیلم بعدی The Matrix Reloaded و The Matrix Revolutions هستند که جفتشون تو سال 2003 ساخته شدند خب پس این اولین فیلم از این سه گانه ست

درباره اسم این یارو هم درست می فرمایید

اسم اون Morpheus هستش وقتی صداش میکردن میگفتن مورفین یا مورفی من نوشتم مورفین ...

راستی شما خودتون رو معرفی نکردید

سجاد جان اگه حال داشتی اونو بکن مورفیوس یا مورفی

مرسی
پاسخ: به روی چشم آقا آریا . را ستی این نیازی یه معرفی نداره که ... حامد خودمونه دیگه


حامد
ساعت17:57---18 مهر 1392
آقاي مرادي !!!!

اولاندش كه مورفين اسم يه دارو نه اسم طرف بي سواد !! اگه نمي دوني بهت بگم كه اسم طرف مورفيوس است ...

دومندش كه ما سه تا ماتريكس داريم مي مردي بگي تو ماتريكس چند به اصطلاح اين " ديالوگ ناب " رو پيدا كردي ؟؟



.

.

.

البته من مي دونم كه ماتريكس 1 هستش براي كسايي گفتم كه اين فيلمو نديدن كه نصف عمرشون بر باد !!!
پاسخ: مر30 از این اطلاعاتت حامدی . آریا جون بیا با شوما کار دارن :)))))


آریا
ساعت12:25---18 مهر 1392
ای بابا این که نسخه ادیت نشده بود توش کلی غلط املایی داره میشه درستش کرد سجاد؟

پ.ن. : راستی این مورفین چقدر شبیه شرکه دقت نکرده بودم
پاسخ: درستش میکنم برات ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: دیالوگ های ناب، ،

:: نوشته شده در 17 مهر 1392

| +


»» لوگو

»» سرپرست نویسندگان


»» جستجو

»» امکانات دیگر



weblog themes edited by Sajad Amrollahi nia